Thursday, January 29, 2009

wanita hebat.

oke. die mmg hebat. korng x cye??. xpe, xpyh pon. sape hebat nie?? ok2, wanita di bawah ini lah..






kenapa die hebat?? oke2, sy bgtau.. umur beliau adalah dlm 70+. (sori, umur sebenar xingt. hehe). walaupon seusia mcm itu, tp wanita ini msih kuat. anda x cye?? cube try tnye die.. " tok mk nk ikot g pyrmd??".. "tk mk nk ikot x g kl jap?".. "pasni tok mk nk g mkn angn kt mne pulak??".. hehe. pasti jwpn beliau.. "eh, msti la nk ikot".. ye. xpnh mengecewakn.


tok mak sya kuat bejalan. ye, sy x tpu. mcm td, sj tnye tok mk nk ikot x g pyrmd. then die kte msti lah nak. hehe. oke, sy kagum. tp kepelikan tu pon ade gak. asal jalan je, sume sehat, ok, x skit pe2. tp bile balik, mule la nk skit itu, skit ini, nk demam la. haha. tok mak. mcm2. tp xpe, bwk tok mak jln sgt best. mengapa??. ape yg korng beli, garenti tok mak akn kate lawa!. haha. kn tok mk?? kn?? kn??


oke2, td sy pegi pyrmd dgn ibu n tokmak. niat mulenye g sne nk beli subway shja. tp apakan daya, godaan itu sgt kuat. jgn slh kn sy ter-shopping ari ini. hehe.





oke, ini ibu sya. snyp2 amik gmba dlm fitting room. (^_*)


tgk2, ibu pon try2 baju sekali. sgt besh kalo dpt mak sporting ini macam. mari kte kasi pndek crite, tgk je lah ape aku beli.





gamba 1 : baju ni bli kt kdai pe tah. mule2 mcm xnk msuk, sbb da pnt. den sj plak gtal g try2 bju. lawa la plak kn. menarik. cntik. pe lagi, beli lah. ibu kte bole share2 dgn die. oke, aku menurut shja.

gamba 2 : aku x tau ini pnggl ape. ala-ala sweater la kot. tp ini mcm trend skng. mcm indie pon ade. tp x kesah, jnji lawa. di beli di forever 21. brape harga?? g tgk sndri kt kdai. haha.

gamba 3 : ini cincin. xtau np gle pulak nk bli cncn besa2 mcm ini. cte sbnr. mse tu tgh tggu mereka g toilet. aku pula merayau2 dlm kdai diva ini. ttba, mte tetumpu pda cincin2. sume cntik. tp mhl. rm 59, rm 45. gle bukan. tp yg aku jmpe ini mura je. rm13 stu. mungkin nk abis kn stok. xkesh la. pilihan aku yg gold itu. tp ibu kte ibu suke yg kgi stu. last2, bli dua2. kn sng. tp stu aku bya, stu lgi ibu bya. oke xpe. mura shja.

ok la. itu shja aku nk bgtau. (^_^)

2 comments:

Anis said...

ahaha. mak tok shikin pakai jeans tauuuuu...jgn main2...XXD
ehh.nk cincin gakkk!!

Lyna said...

ko nk kata nnt ko tua pon ko hebat la kn ??? kn3