Thursday, January 29, 2009

aku punye entry kali ini.

*sekadar gamba hiasan*

ye. aku skrng ni tgh gle shopng on9. tp bukan beli pon. sekadar tgk je. nk bli?? mcm x ykin je. tkot kne tpu. lagipon kalo nk shppng skrng, bukan ade duet sgt aku nie. oke2, aku mengaku, dlm purse aku cume ade rm5 shja. puas ati??. kenapa xde duet? oh, sile jgn tnye. aku sengaja bagi ibu pgg duet aku.walaupon aku kdkt, tp aku sgt boros. boros itu sgt tdak baek bukan?? bkn shja pda dri anda mahupon owg laen, malah kpd wallet anda dan sekutu dgn nye. ( xphm??, wallet owg laen skli la tuh.) haih, cm ne ye nk bg xnk gile shopping nie?? tp nk buat cm ne kn?? da lumrah sebagai seowng pompuan.

*senyum sendiri*

bagi kaum adam pulak, bg mereka shppng ini suatu yg sgt bazir mse, duet n tenaga?? btol kah??.. hahaha, lntak kowng nk kte pe wahai adam. kmi yg hawa ni da mmg mcm ni. kowng pedulik ape??. hmmm.

tapi kowng pon tau kn, ekonomi skng ni mcm tgh gawat. nk shppng lbih2 pon rse mcm x beshh je. *eceh, ayat sedey jew aku ni.*. tapi xpe lah, mcm la nti2 x bole shppng lagi kn??

oh, selain itu, aku juga suka blog shopping. meaning??. ye, aku suke baca blog2 org. bukan stalkers ye. cume mahu tgk cara penulisan diowng. kalo menarik, sumpah aku akn baca semua entry die. x kesah la kalo ade beribu sekali pon. sumpah aku akn bca semua. hehe. oh, ckp psl blog shpng ni, ade la suatu ari tu,, ari ape??. maaf, aku x ingt. *tah ape2 la ko ni cik shikin* aku tersinggah kat stu blog owg nie. fuhh, die punye bangga sebab die ank owg kaye. mapu beli sume brg2 branded. oke2, aku tau kau kaye. tp x perlu lah sampai nk blagak cm tu. aku cume rase tak perlu kot mcm tu??. haih, lantak ko lah. jnji ko bhgia. manusia2....

*terdiam* aku cume tepk.. dri ko bazir duet bli brg2 mhl cm tu, baek ko derma duet ko tuh kt rakyat2 gaza. ko patut sedar sket yg ko tu ptt bersyukur negara kite ni x mcm diowng. hhmmphh.

oke2 dah, xyah cte lagi psl mamat tuh. lantak die la. die pnye duet, die pnye suke lah. aku yg sebok2 ni ape hal??. aku pon xtau. *malu dri sndri*

blablabla: nk simpan duet beli jam untuk dri sendri. target utama, jam guess rm 409. ade sesiapa yg sudi ng bg duet?? or bli kn tros??. hehe, sgt x mlu.

3 comments:

Natasya Ai Yumi said...

shikin giler!!!




-sekian- >0<

" anis " said...

oits.
ini kes gila icecream time batuk.X)

me_ash said...

hahaha...
kwn2 aku neh..
XD