Friday, April 3, 2009

i was reading anis pnye blog td.. n i saw this tag. so since da lme xmaen tag2 nie, so i decided nk copy paste from her blog. bole kn anis?? heeeeeeeee~ >.<






ok. mari stat. trik napas dlu. ok go!




5 things in my bag:
  • my red guess purse.
  • sikat. the small n yg bole lipat tu, :D
  • Doir Addict ultra gloss lipglos, num 157.
  • pink hairband. in case nk ikat rmbut.
  • kunci kete.

5 things in my wallet purse:

  • mooo-lah! *duet*. walaupon x byk. eheh~
  • ic n my lesen. oh, i da x P oke! sila notis ini.
  • bankcard.
  • membership card. fashion fast foward, padini, bla bla bla. to many to be mention.
  • sumting2 tht ment to be secreto. ahah. bhye kalo org tau. wuuuuuuuu~

5 favourite things in my bedroom:

  • my pink heart-shaped pillow. given by him. >.<
  • my shoes boxes. i kept a few of my fav shoes inside my room. yg mhl2 je la. sbb xmau bg owg len pkai. hehe.
  • my perfume collection.
  • my closet yg sangat-penuh-dgn-baju-sampai-da-xmuat itu. hehe.
  • oh, tmpt sngkut2 beg. =.=!. xtau pnggil ape. ths is where i put all my bags. nicely.

5 things I want to do:

  • do some more shoe shppng. just cant get enough of it. =.=!
  • kemas blik yg sgt sepah. due to knon2 rjin blaja.
  • basuh kete. oke, da 2 mngu x bsuh. sila kesali.
  • pegi msuk gym n dance floor IMU yg bru bukak itu. :D
  • get all my asgmnt done.

5 things I’m doing now :

  • this tag. duh!
  • sitting in front of lappie.
  • msg-ing wth him.
  • thinking wht to write email for Dr. Keng
  • garu2 pipi. gatal!

5 people I would like to tag:

  • aishah
  • farah
  • lyna
  • aqma
  • wanie.

oke,selesai suda tag.

(^_*)

2 comments:

Anis said...

sumting2 tht ment to be secreto. ahah. bhye kalo org tau. wuuuuuuuu~


hahaha. bunyik lain macam je ni. heheh. XDD

Anis said...

shikin!
buat la chatbox! >.<