Wednesday, May 27, 2009

owh tag...

1. Copy badge "2009 cute blogger award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
*oke, ini sudah. next!!


2. Link / ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
* lina ngok ngek bg. haha... tq2.. len kali blnje eskrem plak...


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

*aku suke kaler mera. kalo bole, sume pon nk mera.
*walaupon bru smnggu cuti sem, aku da bosan.
*aku suke kalo duet aku bnyk2. hahaha.. tp jrg blaku. sbb aku boros. heh
*kdg2 suke stalk blog org. biala,, bkn kne bya pon.
*aku sdg bnci seseorg. maaf. sgt mara!.
*aku mkn byk skng. mngkin sbb metabolisme aku tnggi?? or aku mmg kuat mkn?? haha.
*slalu kte kt ibu nk jongging tiap2 pgi. tp x pnh buat pon. smpai ibu pon muak da dgr. haishh..
*aku suke shppng. sp x kn?? aku pembeli kasot ngn hndbag yg tegar. wohoo~ ayt aku xbole blah!
*rindu kat si jejaka perasan-yg-rmbut-sgt-pnjg-ble-nk-g-ptg-oi!. >.<
*oh! aku 21 thn nie... wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo~


4. Enam orang penerima award seterusnya?

- pwincess warniey (oh, kamoo mmg cute sis! hehe.)
-wanie ( sbb ke-gdikk kn ko tu nmpk ko cute. oleh itu, lyk trime award ini.)
-annas (suke prasan dri sndri cute. haa, amek la award neh!)
-farah (oleh krana anda kwn sye, sye bg anda awrd ini)
-anisss (rnduu u sgt smpai nk bg award ini)
-aqma (kamoo bff sye)
-aishah (kne blnje kte movie neh. haha)
-lyna( ko bg aku, aku bg ko.. bole?? haha)


eh, asl lbih 6?? hahaha, suke ati aku lerr nk bg sp2 pon..


>.<

1 comment:

wany said...

uit sygsss
i kew pwincess warniey tuh?
agaga
tq2.
ngee..
kamO pn cute jgks..*_^