Tuesday, June 23, 2009

mari berbahasa~

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja. SAHAJA!!


1. Bekas kekasih saya adalah : cerita lame. xmau ingt dah pon. titik!

2. Saya sedang mendengar: bunyi kipas dlm blik.

3. Mungkin saya patut : sapu ubat lgi pada kaki yg luka ni. adoi.

4. Saya suka : mcm2. shpng,, wane mera,, kasot,, beg,, kwn2,, mkn,, bla bla bla

5.Sahabat-sahabat baik saya : akn jd shbat baek sya smpai bile2.

6.Saya tak paham : kenapa saya x phm. hehe..

7.Saya kehilangan: ermm,, soalan seterus nye....??

8.Ramai yang berkata : muke sya ade mix cine. tp itu sume tpoo belak. sile jgn pecaye.

9.Makna nama saya : cahaya yg mengasyik kn.. kot??

10.Cinta itu adalah : dri mate trun ke hati.. cewahhhh :))

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : korek idung tanpa sedari yg ade org tgh tgk.. isk3..

12.Saya akan cuba : jd budak baek. hehe.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : sile rjuk kamus. :D

14.Telefon bimbit saya : berbunyi 'teeet'. ade msg msuk.

15.Bila saya terjaga dari tidur : tgk talipon bimbit sye.

16.Saya paling meluat apabila : ade org dengki dgn org laen.

17.Pesta/Parti adalah : tmpat di hadiri oleh org rmai. kalo x yakin,, sile rjuk kamus sndri lgi skli.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing milik sp tah.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : waktu skola menengah. x perlu runsing keje byk.

20.Hari ini : sya tersenyum sje.

21.Malam ini saya akan : mesej si bubu sya je. kdt x ckup nk tepon. haha

22.Esok pula saya akan : teman ibu bli brang dapo kt care4

23.Saya betul-betul inginkan :percutian yg betol2 mereleks kn sya..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : busuk nye muke.. alehai..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : suda tentu pusat membeli-belah

26.Makanan Barat atau Jepun : dua2 sya tibai.

27.Bilik yang terang atau gelap : terang lgi bersuluh

28.Makanan segera adalah : bole gmok kn saya. dan juga kau,, dan kau,, dan tentu nye kau! haha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang: 'cm ne u nk bang kalo u yg bwk?'. xprlu phm isi kndungan.

30.Siapa yang anda mahu Tag?: sis warniey sowng jew. yang2,, g bwt lak. :))




1.34a.m

1 comment:

Lyna said...

ak igt ko sapu ubat gigi td ...
hahaha